July 23rd, 2020
Teach your family to have an healthy relationship with food.
dffdfdddddddddddddffdfdddddddddddddffdfddddddddd
ddddffdfdddddddddddddffdfdddddddddddddffdfdddd
dddddddddffdfdddddddddddddffdfdddddddddddddff
dfdddddddddddddffdfdddddddddddddffdfdddddddddddd
Administrator Moderio
Polecane posty
6 powodów dla których potrzebujesz agencji moderacji
Decydując się na obecność swojej marki w social mediach, klienci najczęściej wybierają współpracę z jedną agencją. Jest nią partner oferujący działania zintegrowane, a więc zarówno strategiczno-kreatywne, jak i mediowe. Obie kompetencje są postrzegane jako kluczowe, [...]
Funkcje Facebooka, które pomagają unikać kryzysów na stronie marki.
Ustawienia przydatne w moderacji social media.
Czy znasz Facebookową grupę „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”? To nie tylko nazwa grupy, to sedno jednego z największych wyzwań w prowadzeniu komunikacji w social mediach. Czyli jak uchronić się przed kryzysem lub [...]
Moderowanie profilu marki w social media.
5 sposobów jak podnieść jakość moderacji i obsługi klienta.
Wykorzystując doświadczenia z ponad 100 projektów moderacyjnych, realizowanych przez Moderio, przedstawiamy najważniejsze czynniki, które decydują o jakości customer service w mediach społecznościowych. Dzięki temu artykułowi dowiesz się, jak przygotować twój zespół lub agencję do [...]
6 powodów dla których potrzebujesz agencji moderacji
Decydując się na obecność swojej marki w social mediach, klienci najczęściej wybierają współpracę z jedną agencją. Jest nią partner oferujący działania zintegrowane, a więc zarówno strategiczno-kreatywne, jak i mediowe. Obie kompetencje są postrzegane jako kluczowe, [...]
Funkcje Facebooka, które pomagają unikać kryzysów na stronie marki.
Ustawienia przydatne w moderacji social media.Czy znasz Facebookową grupę „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”? To nie tylko nazwa grupy, to sedno jednego z największych wyzwań w prowadzeniu komunikacji w social mediach. Czyli jak uchronić się przed kryzysem lub [...]
Moderowanie profilu marki w social media.
5 sposobów jak podnieść jakość moderacji i obsługi klienta.Wykorzystując doświadczenia z ponad 100 projektów moderacyjnych, realizowanych przez Moderio, przedstawiamy najważniejsze czynniki, które decydują o jakości customer service w mediach społecznościowych. Dzięki temu artykułowi dowiesz się, jak przygotować twój zespół lub agencję do [...]